28
mai
10

28. mai

On aeg teha üle saja aasta jällegi üks postitus siia maailma kõige ebapopulaarsemasse blogisse 😀 Ei, tegelikult ma ei kurdagi nii väga.

Kooliaasta saab kohe-kohe läbi, paar esseed veel India teemadel ja ülehomme lennukisse ja lõunapoolsetele radadele. Minu esimene lennureis, muide. Kardan ka, jah ikka kardan. Aga õnneks mitte liiga palju. Seda paganama suve on nii kaua oodatud, et parem kui see väääääga ilus tuleks! Pretty please…

Noh, kooli ma ei lõpetanud ja “kraadi” veel ei oma – ühe ainega läks halvasti ja see rikkus kogu protsessi. Enamuse kevadkuudest veetsin justkui mingisuguses halvatud seisundis, tundus, et kõik pudeneb käest. Ma ei pingutanudki enam, sest ei näinud selles mingit mõtet. Nüüd olen hakanud oma tardumusest välja tulema ja kõik eksamid, millele ma olen kohale läinud, olen ka positiivsetele tulemustele sooritanud. Naljakas, pärast iga sellist õnnestumist, hingan kergendatult ja olen enese üle tõeliselt rõõmus – nagu lapsuke, nagu ma ei oleks päris hulle ja veel hullemaidki asju kohanud, mille kõrval need mõned eksamid on vaid liivaterakesed…Aga selline on lihtsalt mu praegune eluperiood, tore.

Suveplaane on sel aastal väga palju. Kõigiga tahaks midagi koos teha, reisida, matkata, pidutseda, lihtsalt jutustada, jalutada…Teisest küljest tahaks väga ka lihtsalt omaette olla ja mõelda, lugeda. Kõik see tuleb kuidagi Eestimaa lühikesse suvesse mahutada. Küllap mahub ka. 🙂

Bye,

Varju

0 Responses to “28. mai”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

Blog Stats

  • 15,394 hits

Twitter Updates

Värsked kommentaarid

caitir on
caitir on
varjuneid on
caitir on
varjuneid on

