26
apr.
09

Kirjutan siis öösel ajatäiteks, et ainult mitte oma seminaritööle pühenduda. Ainult nädal on veel jäänud ja ma pean selle valmis saama. Viimasel ajal on nii raske kirjutada ja tundub, et läheb järjest raskemaks. Tegelikult polegi kõige hullem osa see kirjutamine vaid pigem enda kokku võtmine, et avada see Wordi aken… Terve eelmise nädala ei teinud ma mitte midagi. Ei käinud peaaegu üheski loengus, ei teinud ka kodus midagi tarka ära. Päevi sisutasid Facebook ja Orkut ja muud netiküljed. See tundub pagana hullumeelsena juba. Mul on nii kiire ja nii palju asju vaja teha ja siis ma lihtsalt võtan kätte ja lebotan terve nädala niisama kodus, samal ajal kui koolitööde tähtajad liginevad, kraanikaussi ja selle servale ja üldse igale poole kogunevad mustad nõud, diivan on täis riideid ja pooleliolevaid raamatuid, lilled on vaasis närtsinud jne.. Ja ma lihtsalt vaatan kõike seda ümbritsevat tuima pilguga ja üritan end helendava ekraani sisse nii ära peita, et ma lihtsalt enam ei märkaks ümbritsevat. Tundub, et see seisund läheks lausa diagnoosi alla kui sellest mõnele psühhiaatrile pajataks, ee…depressioon?
Ja suvi on ka nii kuradi kaugel veel. Et sinnani elada selleks tuleb veel nõnda palju ära teha, et…et ma kohe ei teagi.
Selle peale kulub mulle nüüd üks suits ära.
Tadaa,
(elage teie paremini ja ilusamini!) Varjuneid

Edit: Ja kui siin tekstis on nüüd sada koma puudu jne,  siis vaadake palun mööda sellest, et ma eesti filli õpin, eks ole…Ja komad on üleüldse mu nõrk koht, ma tean. Jah, ma tean.

0 Responses to “”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

Blog Stats

  • 15,474 hits

Twitter Updates

Värsked kommentaarid

caitir on
caitir on
varjuneid on
caitir on
varjuneid on

Leheküljed


