01
apr.
09

Ja sa ei harju sellega iial

Ma palju matustest ei mäleta.
Hästi on meeles ainult see kuidas ema mind närviliselt köögi ukse vahelt piilus ja vanaemale poetas, et ta ei tea kuidas seda mulle öelda.
Ja mina vaatasin teda, marssisin kööki ja küsisin, mida nad mu eest siis varjavad.
Mu ema vaatas mulle otsa ja ütles lause, millest ma sain aru, et midagi on mu isaga. Vaatasin talle imestades otsa ja alles siis sain aru, et ta oli öelnud, et mu isa on surnud.
Varsti läksime siis matustele, vähe inimesi, õnnetu vanaema, vihma tibutas…ema jalutas eemal ja tõmbas närviliselt suitsu.

Ja siis peielaud, purjus inimesed, suitsupilved, mälestuste heietamine.Ja alles hiljem, mõne aja pärast sain aru, et see oligi kõik. Ja ma ei saanudki temaga kunagi korralikult rääkida, ma ei tea, milline inimene ta tegelikult oli, ma ei tea, millest ta unistas või oli unistanud, ma ei saanud rääkida talle endast,  kurta talle oma muresid ega kuulata tema omasid..Ma ju kohtusin temaga teadlikus eas ainult 4 korda….Kuigi nüüd on sellest möödas juba 5 aastat tuleb mul ikkagi aeg-ajalt mõte, et peaksin ta üles otsima ja temaga viimaks rääkima, mõne sekundi pärast alles taipan, et…

Mõne kuu pärast suri ka mu vanaisa, üksinda, haiglas. Meid ei olnud seal.

Ja elu peab edasi minema.

Ja leppima ju peab.

Ja sa ei harju sellega iial.

1 Response to “Ja sa ei harju sellega iial”


  1. 1 caitir
    aprill 4, 2009, 5:01 p.l.

    Õigus! Sellega ei harjuta iial…Ja hullem ootab alati veel ees! Kahjuks…:(
    Kuid mina olen ikka olemas, vähemalt plaanin olemas olla:)


Lisa kommentaar

Blog Stats

  • 15,399 hits

Twitter Updates

Värsked kommentaarid

caitir on
caitir on
varjuneid on
caitir on
varjuneid on

