19
apr.
08

Ilusad naised

Tegelikult pole inetuid inimesi olemas. Inimesed on just sellised nagu nad on ja inimese juures on kõik ilus. Selle pildiseeria ideeks on lihtsalt tuua näiteid naisterahvastest, kes minu subjektiivsele (rõhk sõnal “subjektiivse”) meelele kõige enam ilu on toonud.

1. Marina Vlady

Foto aadressilt www.bestofrussia.ca/ images/vlady4.jpg

Foto: www.bestofrussia.ca/ images/vlady4.jpg

Tõeline kaunitar. Prantsuse näitlejatar, kes oli muide abielus kuulsa vene lauliku Vladimir Võssotskiga. Nende armastusloost ja kooselust Võssotskiga on Vlady avaldanud ka raamatu, mis maakeeldegi tõlgitud. “Katkenud lend” kuulub ka minu lemmikraamatute hulka.

Kunagi sai sõbrannaga arutatud, et kui saaks iseenda välimuse kellegi teise oma vastu välja vahetada, siis kelle mina valiksin. Alguses ütlesin, et ega eriti ei vahetakski kellegagi,  ma olen enda omaga päris rahul. Hiljem mõtlesin veel samal teemal, et kui just peaks kellegi välja valima siis langeks mu valik Vladyle. Ta on minu jaoks üsnagi ideaalkuju sellest, milline üks naisterahvas välja peaks nägema.

2. Angelina Jolie

Foto:  www.alleba.com

Noh sellise natuke tuunitud foto leidsin oma iluideaalist number kaks. Angelina välimusest olen siit-sealt üsna vastakaid arvamusi kuulnud. Mõnele meeldib väga ja mõnele ei meeldi kohe üldse. Mulle meeldib väga.

3. Michelle Pfeiffer

Foto: imagecache2.allposters.com/images/pic/73/039_…

Filmist “White Oleander” (“Valge oleander”) sai tema minu silmarõõmuks number kolm.

4. Nicole Kidman

Kellele ei meeldiks pikk ja punapäine Nicole Kidman?

5. Ellen DeGeneres

Sootuks teistsugune naine kui eelmised. Eriline ja minu meelest väga kaunis, populaarne USA talkshow-juht Ellen DeGeneres.

Elleniga ma selle loendi nüüd ka lõpetan, aga ilusaid naisi on terve maailm täis. Ilus on tema ja ilus oled sina ja vast olen minagi 🙂

0 Responses to “Ilusad naised”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

Blog Stats

  • 15,399 hits

Twitter Updates

Värsked kommentaarid

caitir on
caitir on
varjuneid on
caitir on
varjuneid on

