20
jaan.
08

Pingelangus :)

peale kõiki suuri põdemisi on mul õnnestunud suhteliselt inimlikud eksamitulemused saada, praeguse seisuga ühtegi A-d pole, aga see-eest läbikukkumisi kah mitte. Samas, ma ju ei tea veel selle pagana foneetika eksami tulemust. Ühest asjast ei saa ma aru kah: kuidas ma peaksin teadma, kas pean minema eksamit teisipäeval uuesti sooritama või mitte kui ma tulemusi ei tea…? Ma tõesti ei oska arvata kas ma sain üle poole punktidest sealt kätte või mitte. Noh, tahaks loota, aga kindlat teadmist ju ei ole. Mind on küll juba raskelt tabanud selline valerahu nagu oleks see hirmuspahakole sess selja taga ja lõbu laialt.  Võimalus üle minu jaoks hiigelpika aja teha jälle asju, mida MINA just hetkel tahan teha. Näiteks haarata jälle pihku pliiats ja paberit määrida oma ülialgeliste kritseldustega, mida mulle siiski üliväga teha meeldib. Või lugeda häid raamatuid pausideta ja pilku paberilt tõstmata, mõtlemata, et nii palju on veel õppida ja võimatu on seda kõike õigeks ajaks valmis jõuda. Nii et siis pingelang praegu ja tuju selle võrra hää.

0 Responses to “Pingelangus :)”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

Blog Stats

  • 15,474 hits

Twitter Updates

Värsked kommentaarid

caitir on
caitir on
varjuneid on
caitir on
varjuneid on

Leheküljed


