02
jaan.
08

Virin ja vingumine

No krt, mul on kaks päeva aega, et lõpetada kursusepäevik, kirjutada referaat ja õppida keeleteaduse aluste eksamiks ja ma olen selles absoluutselt ise ja kohutavalt süüdi oma nõmeda edasilükkamisharjumuse tõttu. Kõik need leiutatud suitsetamispausid (oo ma pole juba ammu niiii palju suitsetanud kui praegu, mil tuleb üks sigret u nii iga poole tunni takka), söömispausid, muidu lällamispausid ja netistöllerdamised on ajanud mu meeleheite piirimaile ja ma ei tea kuidas krt ma jõuan kõik kooliasjad ära teha. Tundke mulle kaasa ja andke mulle peksa ausõna, ma ise ei suuda kumbagi. Ma pean, lihtsalt pean täna päeviku ja refeka valmis saama, et saaksin vähemalt öösel ilma nende jubedate süümekateta välja magada. Ja ega sellega mu piinad lõppe, kui refekas ja päevik reedel õppetooli toimetud ning eksam tehtud, on mul kaks päeva, et õppida korralikult kirjutama foneetilises transkriptsioonis teksti ja kõike muudki foneetika ja fonoloogia kohta, sest juba esmaspäeval on mul selles eksam, pärast mida tuleb pöörduda mu “lemmikaine” rahvaluule juurde. Kusjuures rahvaluules tuleb ette valmistada alla nädala ajaga 15 eksamipunti, millest igaühe vastamisel tuleb kasutada vähemalt nelja kirjanduslikku allikat jne jne jne. Ühesõnaga Paldiski mnt, siit ma tulen!

0 Responses to “Virin ja vingumine”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

